- Nabízíme Vám tyto druhy správy :
Komplexní správa domu :
Administrativní část
Zajištění zpracování zápisu změn v rejstříku SVJ u Krajského soudu po uplynutí volebního období členů statutárního orgánu.
Vedení evidence dokladů o výdajích a příjmech spojených se správou domu, samostatně tj. fond oprav (dlouhodobá záloha) a zvlášť zálohové platby za služby související s užíváním bytových jednotek jednotlivých vlastníků a společných částí domu.
Vypracování návrhu výše zálohových plateb na služby související s užíváním jednotek, společných částí domu a příspěvků do fondu oprav.
Změny předpisu zálohových plateb na poskytované služby v případě úpravy cen nebo změny skutečností, které mají na výši koncového nákladu přímý vliv ( např. změna počtu osob v bytě, dlouhodobá nepřítomnost v bytě aj. ).
Vedení evidence vlastníků dle požadavků jejich zástupců.
Pasportizace nemovitosti.
Přebírání a předávání bytů , nebytových prostor a objektů, podle pokynů vlastníka.
Vedení administrativní a technické dokumentace nemovitosti.
Vedení a zpracování přehledů neplatičů,upomínky, zajištění podkladů pro platební rozkazy k vedení soudních sporů.
Zastupování vlastníka při jednání s třetí osobou (úřady, dodavatelé).
Zajištění podkladů pro právní vymáhání pohledávek.
Ekonomická část
Vedení účetnictví v souladu s platnými právními předpisy včetně zpracování příslušných daňových přiznání.
Zpracování roční účetní závěrky v rozsahu :
Rozvaha
Výsledovka a příloha k účetní závěrce
výkaz zisků a ztrát a příloha k účetní závěrce
Vedení a zpracování mzdové agendy.
Zajištění platebního styku s dodavateli služeb.
Kontrola a úhrada dodavatelských faktur.
Provádění plateb pojistného z uzavřené pojistné smlouvy vlastníkem.
Jednou ročně provedení vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek a společných částí domu. tj. tepla, teplé a studené vody, el. energie, aj..
Ve vyúčtování budou respektovány individuální požadavky zástupců vlastníků.
Vypracování rozdělení vyúčtování na více uživatelů na žádost vlastníka ( v případě pronajímání bytu vlastníkem bytové nebo nebytové jednotky více než jednomu nájemci během kalendářního roku ). Tato služba je nad rámec poplatku za správu a je zpoplatněna dle platného ceníku.
Vyrovnání plateb záloh dodavatelům energií.
Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb.
Pravidelné měsíční předkládání přehledu hospodaření zástupci vlastníka ( fond oprav a saldo plateb ).
Poradenství při získávání finančních zdrojů pro opravy ( bankovní úvěry, státní dotace ).
Zpracování podkladů pro vyřízení dotací na rekonstrukci domu.
Technická část
Smluvní zajištění dodávek služeb a energií ( teplo, elektrická energie , studená voda, aj. ).
Správa odečtů energií a médií v bytech i nebytových prostorách včetně zajištění montáže a výměn poměrových měřidel na topných tělesech a poměrových měřidel na studenou a teplou vodu.
Smluvní zajištění drobných oprav objektu.
Smluvní zajištění havarijní údržby objektu prostřednictvím smluvních partnerů.
Organizace výběrových řízení nebo technická spolupráce na výběrových řízeních.
Zpracování smluv o dílo ( na periodickou údržbu, větší opravy a rekonstrukce ), dle požadavku zástupce vlastníků.
Smluvní zajištění údržby zelených ploch ve vlastnictví domů a pravidelného úklidu společných prostor.
Smluvní zajišťování provádění revizí technických zařízení dle příslušných ČSN a dalších platných technických a zákonných předpisů, evidence a sledování doby platnosti revizí a ostatních technických lhůt včetně odstranění závad z revizí vyplývajících.
Smluvní zajištění provádění protipožárních prohlídek ve lhůtách stanovených směrnicí o požární ochraně.
Zprostředkování havarijní služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu ( elektro, voda, kanalizace, plyn ).
Zajištění kontroly a převzetí ukončených prací se zástupcem domu.
Zajištění uplatnění reklamačních práv a kontrola plnění záručních povinností z uplatněných reklamací.
Zajištění dalších služeb dle povahy nemovitosti a přání zástupce vlastníků.
Nabídka je sestavena jako komplexní správa nemovitosti s tím, že jsme připraveni doplnit nabízené služby dle Vašich požadavků.
Správa bez technické pomoci :
Administrativní část
Vedení evidence dokladů o výdajích a příjmech spojených se správou domu, samostatně tj. fond oprav ( dlouhodobá záloha ) a zvlášť zálohové platby za služby související s užíváním bytových jednotek jednotlivých vlastníků a společných částí domu.
Vypracování návrhu výše zálohových plateb na služby související s užíváním jednotek, společných částí domu a příspěvků do fondu oprav.
Změny předpisu zálohových plateb na poskytované služby v případě úpravy cen nebo změny skutečností, které mají na výši koncového nákladu přímý vliv ( např. změna počtu osob v bytě, dlouhodobá nepřítomnost v bytě aj. ).
Vedení evidence vlastníků dle požadavků jejich zástupců.
Pasportizace nemovitosti.
Vedení a zpracování přehledů neplatičů, upomínky, zajištění podkladů pro platební rozkazy k vedení soudních sporů.
Zajištění podkladů pro právní vymáhání pohledávek.
Ekonomická část
Vedení účetnictví v souladu s platnými právními předpisy včetně zpracování příslušných daňových přiznání.
Zpracování roční účetní závěrky v rozsahu :
Rozvaha
Výsledovka a příloha k účetní závěrce
výkaz zisků a ztrát a příloha
Zajištění platebního styku s dodavateli služeb.
Kontrola a úhrada dodavatelských faktur.
Provádění plateb pojistného z uzavřené pojistné smlouvy vlastníkem.
Jednou ročně provedení vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek a společných částí domu. tj. tepla, teplé a studené vody, el. energie, aj..
Správa odečtů energií a médií v bytech i nebytových prostorách včetně zajištění montáže a výměn poměrových měřidel na topných tělesech a poměrových měřidel na studenou a teplou vodu.
Ve vyúčtování budou respektovány individuální požadavky zástupců vlastníků.
Vyrovnání plateb záloh dodavatelům energií.
Vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb.
Pravidelné měsíční předkládání přehledu hospodaření zástupci vlastníka ( fond oprav a saldo plateb ).
Úkony,které nejsou ve správě bez technické pomoci uvedeny je možné sjednat individuálně za úhradu , dle platného ceníku.